مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-13اجتماعي

درخشش اعضای کانون استان اردبیل در اولین سوگواره بچه های اربعین


هفت عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در اولین سوگواره بچه های اربعین در دو بخش عکس و نقاشی خوش درخشیدند.

- ایسنا/اردبیل هفت عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در اولین سوگواره بچه های اربعین در دو بخش عکس و نقاشی خوش درخشیدند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، ملیحه ملک زاده فرد مدیرکل کانون استان اردبیل گفت: هم زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و برگزاری آیین اختتامیه اولین سوگواره ملی بچه های اربعین در دو بخش عکس و نقاشی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی برگزار شد که با اعلام نتایج آن، اعضای مراکز کانون استان اردبیل موفق به کسب عناوین مختلف شدند.

ملک زاده فرد بابیان اینکه این سوگواره باهدف شناخت وجوه اخلاقی امام حسین(ع)، آگاهی بخشی و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با جلوه های معنوی و اجتماعی واقعه عاشورا و به تصویرکشیدن آیین عاشورایی و سنت های عزاداری، به ویژه مراسم راهپیمایی اربعین سالار شهیدان برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس اعلام دبیرخانه این رویداد هنری، پس از انتشار فراخوان بیش از 1230 قطعه نقاشی و عکس از 29 استان کشور به دبیرخانه این سوگواره در شهر تبریز ارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش اعضای کانون استان اردبیل در اولین سوگواره بچه های اربعین

درخشش اعضای کانون استان اردبیل در اولین سوگواره بچه های اربعین