مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-19ورزشي

فدراسیون پزشکی و ورزشی 3 میلیون و 200 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد


رییس فدراسیون پزشکی و ورزشی آمار ورزشکاران سازمان یافته این فدراسیون را 3 میلیون و 200 هزار نفر اعلام کرد و گفت: ارائه خدمات موجب ترغیب ورزشکاران برای سازماندهی می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی و ورزشی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی و ورزشی استان زنجان به فعال شدن این هیات در دوره ریاست قبلی اشاره و اظهار کرد: این هیات در حال حاضر همواره رتبه های برتر را در بین هیات های استانی دارد.

رییس فدراسیون هیات پزشکی و ورزشی با تاکید بر توانمندی مسوولان هیات پزشکی و ورزشی استان افزود: فدراسیون آماده حمایت از هیات های فعال باتوجه به عملکرد آن ها را دارد.

وی توجه به شهرستان ها را از اولویت های فدراسیون پزشکی و ورزشی دانست و ادامه داد: در این راستا فدراسیون علاقه مند به پیگیری امور معلولان ناشی از ورزش هم هست.

نوروزی با بیان فدراسیون پزشکی و ورزشی 3 میلیون و 200 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد، تصریح کرد: این آمار نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته حدود 250 هزار نفر افزایش یافته است.

رییس فدراسیون پزشکی و ورزشی ارائه خدمات را موجب ترغیب ورزشکاران برای عضویت در فدراسیون پزشکی ورزشی دانست و تاکید کرد: در قبال بیمه 70 هزارتومانی ورزشکار، خدمات قابل توجهی در صورت و صدمه ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون پزشکی و ورزشی 3 میلیون و 200 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد

فدراسیون پزشکی و ورزشی 3 میلیون و 200 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد