مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-04اقتصادي

دور همی عشق، ورزش و تفریح ام وی ام برای کودکان


شرکت صنایع خودرو سازی مدیران با بیش از دو دهه فعالیت در کشور و تبدیل شدن به یکی از بزرگ ترین مجموعه های صنعت، توجه خود را صرفا به حوزه صنعت و اقتصاد معطوف نکرده است.

-  یکی از بخش های که مدیران خودرو همواره در آن حضور پررنگ داشته است و آن را به بخشی از برنامه خود تبدیل کرده است، مسئولیت های اجتماعی است.

مدیران خودرو با دارا بودن بیش از ششصد هزار مشتری، با ایجاد واحد باشگاه مشتریان، همواره تلاش کرده تا بهترین خدمات پس از فروش، فرهنگی، هنری و آموزشی را برای خریداران خود و سایر اقشار مردم فراهم کند.

در آخرین برنامه انجام شده توسط باشگاه مشتریان ام وی ام در تاریخ سوم آذر ماه 1402، رویداد خیریه ای به مناسبت روز جهانی کودک با همکاری موسسه خیریه مهرآفرین در منطقه پونک تهران برگزار شد.

در این رویداد که نزدیک به دویست کودک مشتمل از کودکان مشتریان و کودکان تحت حمایت خیریه مهر آفرین به همراه مربیان و خانواده ها حضور داشتند، با برگزاری انواع مختلفی از فعالیت های فرهنگی و ورزشی، اوقات فراغت خوشی طی یک روز برای همه فراهم شد.

حضور مدیرعامل شرکت مدیران خودرو جناب آقای جک لی، بهمراه مدیران ایرانی و چینی این شرکت و بسیاری از رسانه های خودرویی کشور از نکات بسیار مثبت این رویداد تلقی می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور همی عشق، ورزش و تفریح ام وی ام برای کودکان

دور همی عشق، ورزش و تفریح ام وی ام برای کودکان