مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 00:302023-11-26فرهنگي

نویسنده رمان «گزارش اندوه»: نباید گذاشت پرچم جایزه شهید غنی پور زمین بیفتد


نویسنده رمان تحسین شده «گزارش اندوه» که در سال 98 جایزه رمان بزرگسال کتاب سال شهید غنی پور را گرفت، گفت: نویسندگانی که این جایزه را برگزار کردند، - محمود جوانبخت، نویسنده، روزنامه نگار و خالق رمان تحسین شده گزارش اندوه در کتاب سال شهید حبیب غنی پور با ابراز تأسف از اعلام تعطیلی این جایزه ادبی به خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس گفت: مرحوم امیرحسین فردی و شورای نویسندگان مسجد جوادالائمه علیه السلام، این جایزه را تا 22 دوره پیش بردند و به نقطه ای رساندند که اعتبار و آبرویی هم برای ادبیات بود، هم برای نویسندگان مسجدی.

او افزود: فکر کنید که شهید غنی پور در یک دوی امدادی، پرچم را به دست ما رسانده و ما نباید به این سادگی، آن را پایان یافته تلقی کنیم.

من از این که جایزه غنی پور تعطیل می شود، بسیار غمگین و ناراحتم و معتقدم که راه هایی برای ادامه حیات آن هست؛ منتها باید دوستان در شورای نویسندگان مسجد جوادالائمه که باعث و بانی این جریان بودند، تصمیم نهایی را بگیرند.

جوانبخت با بیان این که جایزه ادبی حبیب غنی پور به همت دوستان شهید و برای حفظ نام و یاد این شهید بزرگوار برگزار می شد و پایگاه اولیه و اصلی آن مسجد جواد الائمه بود، اظهار داشت: شاید بشود ساختار اصلی این جایزه را حفظ کرد و آن را با نام شهید دیگری ادامه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده رمان «گزارش اندوه»: نباید گذاشت پرچم جایزه شهید غنی پور زمین بیفتد

نویسنده رمان «گزارش اندوه»: نباید گذاشت پرچم جایزه شهید غنی پور زمین بیفتد