مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-14ورزشي

ظرفیت کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری اردوی تیم های ملی بدنسازی و پرورش اندام


رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی، کهگیلویه و بویراحمد می تواند میزبان مسابقات ورزشی تحت نظر این فدراسیون شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج عبدالمهدی نصیرزاده در مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام با اینکه مردم این استان علاقمند به ورزش های قدرتی هستند، گفت: استان توانسته در رشته پاورلیفتینگ، مچ اندازی و قویترین مردان ایران نفراتی را به تیم ملی معرفی کند.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی که استان دارد برگزاری اردوهای تیم ملی می تواند به رشد و توسعه این ورزش در کهگیلویه و بویراحمد کمک کند.

وی بیان کرد: به همین منظور درصدد برگزاری مسابقات ملی یا برگزاری اردوهای تیم های ملی رشته های تحت نظر این فدراسیون به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

نصیرزاده با اشاره به اینکه 7 رشته پرورش اندام، فیتنس جلنچ، پاورلیفتینگ، قویترین مردان، لیفت، مچ اندازی، و فیتنس و بادی کلاسیک توسط این فدراسیون راهبری می شوند،گفت: مهمترین سیاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اشاعه ورزش فیتنس است تا والدینی که فرزندان خود را به باشگاه می فرستند دغدغه اینکه به سمت مواد نیروزا بروند را نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری اردوی تیم های ملی بدنسازی و پرورش اندام

ظرفیت کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری اردوی تیم های ملی بدنسازی و پرورش اندام