مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 10:562023-12-14سياسي

تشریح آخرین وضعیت «پل روگذر راه آهن آبیک_قشلاق» از زبان دادستان آبیک


مرتضی محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک به تشریح آخرین پیگیری های صورت گرفته به عنوان مدعی العموم در زمینه پل روگذر راه آهن آبیک_قشلاق پرداخت و اظهار کرد: سه هفته پیش جلسه ای با حضور پیمانکار پروژه پل (شرکت سداد)، معاون اداره کل راه آهن شمال 2 کشور و سرپرست شهرداری آبیک در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه در خصوص تکمیل پروژه پل روگذر راه آهن آبیک_قشلاق گفت وگو و تبادل نظر لازم صورت گرفت و با توجه به اینکه از سوی دولت، امسال اعتباری برای اتمام این پروژه تخصیص نیافته، تصمیمات مناسبی اخذ شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک بیان کرد: در این جلسه مقرر شد از سوی پیمانکار، بیس، ساب بیس و زیرسازی نهایی پروژه به همراه موضوعات ایمنی، نصب گاردریل ها و حفاظهای استاندارد و اصلاح شیب اقدام لازم انجام شود.

محمدی ادامه داد: به اذعان پیمانکار پروژه پل روگذر راه آهن آبیک_قشلاق اجرای بیس و ساب بیس و زیرسازی 40 روزه به اتمام می رسد و آماده آسفالت می شود.

زمانی که پروژه پل روگذر راه آهن آبیک_قشلاق آماده آسفالت شد شهرداری باید نسبت به انجام آسفالت، خط کشی و نصب نیوجرسی در وسط پل برای دو طرفه شدن مسیر، اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت «پل روگذر راه آهن آبیک_قشلاق» از زبان دادستان آبیک

تشریح آخرین وضعیت «پل روگذر راه آهن آبیک_قشلاق» از زبان دادستان آبیک