مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:412023-11-26فرهنگي

راهیابی فیلم دومینو از مراغه به جشنواره فیلم هندوستان


فیلم کوتاه دومینو ساخته هنرمند مراغه ای به بخش اصلی جشنواره بین المللی «پدر سینما» هندوستان راه یافته است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فیلم کوتاه دومینو به نویسندگی و کارگردانی سجاد رفیعی و تولید شده در انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر مراغه در هشتمین جشنواره بین المللی فیلم پدر سینما   هندوستان، حضور دارد.

دومینو روایت گر داستان یک کودک کار است  که هر روز به امید واکس زدن کفش مسافران به راه آهن می رود تا کفش مسافرانی که پیاده می شوند را واکس بزند، اما هر سری افراد مختلف به خاطر اینکه به کودک کار دستمزد ندهند او را اذیت می کنند تا اینکه… .

جشنواره بین المللی فیلم پدر سینما ( Cinema Father) یک جشنواره رقابتی از فیلم های بلند، کوتاه، مستند، موزیک ویدیو و انیمیشن است که با هدف شناسایی بهترین استعدادها و ایجاد نقطه عطف جدید در صنعت سینمای مستقل، در هندوستان برگزار می شود.

این جشنواره توسط تلویزیون اکسپو آموزش تأسیس شد و توسط Miniboxoffice اداره می شود تا به سهم بزرگ فیلم سازان قبلی که سینما را توسعه داده اند و به عنوان پدران سینما مانند برادران لومیر، توماس ادیسون، لو کوله شوف، سرگیی آیزنشتاین، داداساحب فالکه، وسوولود شناخته می شوند، احترام بگذارد و تجلیل از دستاوردهای در حال وقوع در سینما و ارج نهادن به نوآوری، اثربخشی، خل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی فیلم دومینو از مراغه به جشنواره فیلم هندوستان

راهیابی فیلم دومینو از مراغه به جشنواره فیلم هندوستان