مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-16اقتصادي

تاکید استاندار ایلام بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی


عملکرد مدیران بانک ها بر اساس میزان پرداخت تسهیلات اشتغال، ازدواج و فرزندآوری ارزیابی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام صبح شنبه 25 آذرماه در دوازدهمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با تسلیت ایام فاطمیه و با اشاره به سفر روز پنجشنبه وزیر کشور به استان و 3 شهرستان دهلران، دره شهر و آبدانان، گفت: وزیر کشور در سفر به شهرستان آبدانان، به موضوع ایجاد اشتغال در شهرستان آبدانان تاکید و عنوان کردند که باید به موضوع اشتغال در استان به ویژه در شهرستان آبدانان توجه ویژه شود که در شهرستان می توان کارگاه تولید  قارچ  و دیگر طرح های اشتغالزا تعریف کنیم.

وی مهم ترین موضوع استان را اشتغال عنوان کرد و افزود: برای ایجاد اشتغال، باید تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ویژه تسهیلات تبصره ( 18) در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام با اشاره به سفر وزیر کشور به آبدانان و تاکید ایشان بر اشتغال در این شهرستان، ادامه داد:  دستگاه های اجرایی برای آبدانان طرح های اشتغالزا در حوزه کشاورزی، صنعتی و صنایع دستی تعریف کنند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: شهرستان آبدانان کانون توجه استان است و با استفاده از ظرفیت تسهیلات تبصره (18) و از محل  دیگر تسهیلات باید کارگاه های مختلف در این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار ایلام بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی

تاکید استاندار ایلام بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی