مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 00:352023-11-28بين الملل

مساعدت عربستان برای ازسرگیری عمره ایرانی ها


رییس سازمان حج و زیارت و سفیر عربستان سعودی در ایران درباره ازسرگیری اعزام زائران ایرانی به عمره و همچنین تسهیل سفر حج، رایزنی و مذاکره کردند.

- رییس سازمان حج و زیارت و سفیر عربستان سعودی در ایران درباره ازسرگیری اعزام زائران ایرانی به عمره و همچنین تسهیل سفر حج، رایزنی و مذاکره کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت، عبدالله بن سعود العنزی ـ سفیر عربستان در ایران ـ عصر سه شنبه در محل سازمان حج و زیارت با سیدعباس حسینی ـ رییس سازمان حج و زیارت ـ دیدار کرد.

در این دیدار که سرکنسول عربستان و تنی چند از مسئولان حج و زیارت کشورمان حضور داشتند، درباره موضوعات مربوط به عمره و حج گفت وگو شد.

گسترش مناسبات در حوزه تردد حجاج و تسهیل امور مربوط به خدمت رسانی، از مهمترین محورهای گفت وگوی طرفین بود.

حسینی، رییس سازمان حج و زیارت در این دیداربا ابراز خرسندی از حضور سفیر عربستان در ایران و از سرگیری روابط دو کشور مسلمان منطقه، گفت: گسترش و توسعه روابط فی مابین، موجبات افزایش وحدت در جهان اسلام و بالطبع اقتدار مسلمانان خواهد شد.

رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به رایزنی های صورت گرفته برای از سرگیری عمره مفرده پس از چند سال وقفه، اظهار کرد: نزدیک به پنج میلیون و 700 هزار نفر متقاضی، منتظر راه اندازی دوباره سفر عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساعدت عربستان برای ازسرگیری عمره ایرانی ها

مساعدت عربستان برای ازسرگیری عمره ایرانی ها