مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-11سياسي

راه اندازی کارخانه تولید دارو توسط علوم پزشکی در همدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از راه اندازی کارخانه تولید دارو توسط این مجموعه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان محمدمهدی مجذوبی صبح امروز در نشست مشترک با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و نمایندگان تولیدکنندگان دارو در استان در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه تولید دارو یکی از مهمترین محورهای برنامه ریزی دانشگاه در سال جاری بوده است اظهار کرد: کار تولید داروهای گیاهی در دانشگاه تا مراحل نهایی پیگیری شده و طرح توجیهی برای تولید داروهای شیمیایی تدوین و در دست بررسی است.

  وی خاطرنشان کرد: اقدامات مهمی در این خصوص صورت گرفته و استفاده از ظرفیت شهرک های صنعتی  نیز مطرح است اما تأمین منابع، به عنوان مهمترین رویکرد تولید در این موضوع مد نظر قرار گرفته که رایزنی هایی هم با سرمایه گذاران این حوزه صورت گرفته است.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: در حوزه تولید دارو با ظرفیت های بالا و متنوعی که در دانشگاه ایجاد شده، وزارت بهداشت هم از ما انتظار دارد و پاسخگویی به این انتظارات منجر به رونق تولید خواهد شد.

وی با بیان اینکه با این اتفاق فراگیران ما هم از شرایط آکادمیک صرف به دنبال فناوری خواهند رفت عنوان کرد: تأسیس کارخانه تولید دارو در مرکز استان الزامی به نظر می رسد و ضرورت دارد حمایت مدیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارخانه تولید دارو توسط علوم پزشکی در همدان

راه اندازی کارخانه تولید دارو توسط علوم پزشکی در همدان