مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:452023-11-30سياسي

ضرورت راه اندازی کمیته توسعه مشارکت های مردمی ذیل ستاد انتخابات استان سمنان


رییس ستاد انتخابات و معاون امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر لزوم شکل گیری کمیته توسعه مشارکت های مردمی، ذیل ستاد انتخابات استان تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان رییس ستاد انتخابات و معاون امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر لزوم شکل گیری کمیته توسعه مشارکت های مردمی، ذیل ستاد انتخابات استان تاکید کرد.

احمد ریواده 9 آذرماه در شانزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان که به میزبانی سالن غدیر استانداری برگزار شد با تاکید بر ضرورت اجرای منظم برنامه ها و مصوبات ستاد انتخابات استان اظهار کرد: برنامه ریزی ها باید مبتنی بر جدول زمانبندی و به گونه ای باشد که از بخشداری ها و فرمانداری ها غفلت نشده و نقش آنان پررنگ و ملموس باشد.

وی با تاکید بر ضرورت استمرار ارتباط ستاد انتخابات استان با ستاد انتخابات کشور گفت: در فرآیند انتخابات در مرحله تعیین شعب هستیم و لازم است پیگیری لازم در این خصوص صورت گرفته و فرمانداری ها از این موضوع غفلت نورزند.

وی در ادامه اضافه کرد: باید در اسرع وقت شعب اخذ رای در سراسر استان مشخص و دوره آموزشی تخصصی انتخابات برای مسئولین شعب انتخابات در استان و در سطوح مختلف شهرستانی در دستورکار قرار گیرد.

رییس ستاد انتخابات استان از آمادگی این استان برای برپایی انتخاباتی باشکوه خبر داد و تصریح کرد: فضای انتخابات باید فضای دوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی کمیته توسعه مشارکت های مردمی ذیل ستاد انتخابات استان سمنان

ضرورت راه اندازی کمیته توسعه مشارکت های مردمی ذیل ستاد انتخابات استان سمنان