مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-20اقتصادي

بی نیاز کردن کشور از واردات حباب لامپ های ال ای دی با تلاش یک شرکت دانش بنیان


یک شرکت دانش بنیان با تولید حباب لامپ های ال ای دی به شکل استاندارد و با قابلیت های ویژه و کیفیت بالا، نیاز کشور را به واردات حباب و بدنه لامپ از خارج از کشور رفع کرده است.

- یک شرکت دانش بنیان با تولید حباب لامپ های ال ای دی به شکل استاندارد و با قابلیت های ویژه و کیفیت بالا، نیاز کشور را به واردات حباب و بدنه لامپ از خارج از کشور رفع کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاوه نظری لسکوکلایه، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در خصوص محصولات تولیدی این شرکت و کاربرد آنها، گفت: شرکت ما در سال 1400 تاسیس و در اردیبهشت ماه سال 1402 به عنوان دانش بنیان تولیدی نوع دو شناخته شد.

محصول دانش بنیان ما حباب لامپ های ال ای دی است که به شکل استاندارد و با قابلیت های ویژه نیاز کشور را به واردات محصولات حباب و بدنه از خارج از کشور رفع کرده است.

همچنین با ارتقای نوع تکنولوژی و مواد مورد استفاده از نظر ویژگی های استاندارد و بهره وری نوری این محصولات، کمک ویژه ای در راستای ارتقای عملکرد و برخورداری مصرف کنندگان از کالای ساخت داخل با کیفیت کرده ایم.

وی تصریح کرد: شرکت با استفاده از 10 عدد ماشین تزریق پلاستیک به روز دنیا، با ظرفیت تولید 23 میلیون قطعه در سال شروع به کار کرد و در حال حاضر 38 نفر نیروی فعال دارد که این مساله برای یک مجموعه تولیدی نوپا دستاورد بزرگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی نیاز کردن کشور از واردات حباب لامپ های ال ای دی با تلاش یک شرکت دانش بنیان

بی نیاز کردن کشور از واردات حباب لامپ های ال ای دی با تلاش یک شرکت دانش بنیان