مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 22:252023-12-05اقتصادي

صنایع دستی، اقتصاد هویت بنیان است


معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه 31 استان در نمایشگاه صنایع دستی گرد هم آمده اند و همه آنها سفیران فرهنگی سیرجان خواهند شد، - ایسنا/کرمان معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه 31 استان در نمایشگاه صنایع دستی گرد هم آمده اند و همه آنها سفیران فرهنگی سیرجان خواهند شد، گفت: صنایع دستی، اقتصاد هویت بنیان است و در سیرجان همگرایی بین صنعت و صناعت به وجود آمده است.

مریم جلالی شامگاه 14 آذرماه در آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در سیرجان با اشاره به هنرمندی ایرانیان اظهار کرد: اولین بار به دلیل نقش آفرینی شهرهای جهانی، نمایشگاه سراسری صنایع دستی در یک شهرستان برگزار می شود و سیرجان در این زمینه پیش قدم است.

وی با تفسیر نقوش طرح های گلیم شیرکی پیچ ادامه داد: سیرجان ثابت کرده در کنار معرفت و دیانت، تجارت و اقتصاد، صنعت و صناعت را در هم پیوند داده و این نشان هوش آنان است.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه امروز 31 استان گرد هم آمده اند و همه آنها سفیران فرهنگی سیرجان خواهند شد، تصریح کرد: صنایع دستی، اقتصاد هویت بنیان است و در سیرجان همگرایی بین صنعت و صناعت بوجود آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی، اقتصاد هویت بنیان است

صنایع دستی، اقتصاد هویت بنیان است