مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-26ورزشي

مجمع بسیجیان در راستای نظام مسائل و ارائه راهکار علمی مازندران فعالیت می کند


مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا استان مازندران گفت: مجمع بسیجیان مازندران در راستای احصاء نظام مسائل و ارائه راهکار علمی و جدید فعالیت می کند.

- ایسنا/مازندران مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا استان مازندران گفت: مجمع بسیجیان مازندران در راستای احصاء نظام مسائل و ارائه راهکار علمی و جدید فعالیت می کند.

شهرام نوری امروز در نشست تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا مازندران ضمن تبریک سالروز تاسیس بسیج مستضعفین، اظهار کرد: بسیج اقشار شامل بسیج دانش آموزی، دانشجویی و اساتید، مهندسین و طلاب، روحانیون و فرهنگیان، هنرمندان، صنعت و ورزشکاران است که در راستای کارآمد سازی دولت اسلامی و بهتر شدن عملکرد دستگاه های اجرایی فعالیت می کند.

این مسئول با اشاره به اینکه در هشتم آذرماه همایش علمی و اجلاس مجمع بسیجیان مازندران با سخنرانی دکتر محمد مهدی نژاد معاون علوم و تحقیقات فناوری ستاد کل نیروهای مسلح در دانشکده پردیس دانشگاه مازندران برگزار می شود، یاداور شد: مجمع بسیجیان استان برای سومین سال پیاپی به عنوان رتبه برتر مجامع بسیجیان کشور انتخاب شده است و همچنین همایش 500 نفره نخبگان اقشار بسیج استان از دیگر برنامه های این نهاد مردمی است که در 6 آذرماه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع بسیجیان در راستای نظام مسائل و ارائه راهکار علمی مازندران فعالیت می کند

مجمع بسیجیان در راستای نظام مسائل و ارائه راهکار علمی مازندران فعالیت می کند