مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-11اقتصادي

پیشرفت 21 درصدی پروژه 3500 واحدی کوی پرواز همدان


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان همدان از پیشرفت 21 درصدی پروژه 3 هزار و 500 واحدی کوی پرواز خبر داد و گفت: 27 خردادماه کلنگ زنی این پروژه آغاز شده و پروژه طی دو تا سه سال تحویل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسعود رضایی ظهر امروز در بازدید از پروژه 11 هزار واحدی کوی پرواز اظهار کرد: فرایند ساخت و ساز مسکن در کشور مشکلات خود را دارد اما تلاش ما این بوده پروژه ها طبق هدف گذاری دو ساله تحویا متقاضیان داده شود.

وی با بیان اینکه کار شبانه روزی در حوزه نهضت ملی مسکن در استان انجام می شود گفت: استاندار دغدغه اجرای پروژه را دارد تا طبق وظیفه ای که بر عهده بوده بتوان نیاز مردم را رفع کرد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر پیگیری ها به نحوی بوده که مشکل زمین در همدان حل شود افزود: پروژه کوی پرواز با 125 هکتار در قالب هشت زون شهری جانمایی شده که دارای 64 بلوک و 640 ریز بلوک است.

وی با اشاره به اینکه مجموع طبقات حداکثر در 5.

5 و 4.

5 طبقه است ادامه داد: تمام واحدها دارای پارکینگ و انباری مجزا بوده و مجموع مساحت پروژه یک میلیون و 150 هزار متر مربع است .

رضایی با اشاره به اینکه در عملیات اجرایی پی کامل شده و فندانسیون و اسکلت در حال انجام بوده و عملیات اجرایی بلوک ها در حال شروع است اضافه کرد: تمام فضاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 21 درصدی پروژه 3500 واحدی کوی پرواز همدان

پیشرفت 21 درصدی پروژه 3500 واحدی کوی پرواز همدان