مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 16:252023-11-24سياسي

هم افزایی بسیج و دستگاه های اجرایی عامل افزایش سرعت توسعه در فارس شد


استاندار فارس با تقدیر از اقدامات بسیجیان فارس در توسعه فرهنگی و اقتصادی استان، گفت: امروز سرعت توسعه و پیشرفت فارس با ایجاد هم افزایی بین بسیج و دستگاه های اجرایی و ادارات استان ایجاد شده شتاب گرفته است.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با تقدیر از اقدامات بسیجیان فارس در توسعه فرهنگی و اقتصادی استان، گفت: امروز سرعت توسعه و پیشرفت فارس با ایجاد هم افزایی بین بسیج و دستگاه های اجرایی و ادارات استان ایجاد شده شتاب گرفته است.

محمد هادی ایمانیه امروز، 3 آذر در حاشیه همایش اقتدار بسیجیان شیراز که در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: اقدامات بسیجیان استان فارس در جهت توسعه فرهنگی، اقتصادی و دیگر عرصه های استان قابل تقدیر بوده و امروز سرعت توسعه و پیشرفت فارس با ایجاد هم افزایی بین بسیج و دستگاه های اجرایی و ادارات استان ایجاد شده شتاب گرفته است.

استاندار فارس افزود: همزمان با رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی و نهضت مقاومت، تمام اقشار و گروه های مردمی از کودکان، نوجوانان و جوانان گرفته تا سالمندان در عرصه مبارزه با ظلم و شعار اصلی انقلاب که استقلال کشور، آزادی واقعی و استقرار جمهوری اسلامی است، تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی بسیج و دستگاه های اجرایی عامل افزایش سرعت توسعه در فارس شد

هم افزایی بسیج و دستگاه های اجرایی عامل افزایش سرعت توسعه در فارس شد