مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 16:452023-11-28بين الملل

افشای شش طرح رژیم صهیونیستی برای ترور السنوار در سال های اخیر


یک روزنامه عبری زبان امروز (سه شنبه) نوشت، سرویس شین بت در سال های 2011 تا 2023 شش طرح برای ترور یحیی السنوار، رییس جنبش حماس در نوار غزه ارائه کرد.

- یک روزنامه عبری زبان امروز (سه شنبه) نوشت، سرویس شین بت در سال های 2011 تا 2023 شش طرح برای ترور یحیی السنوار، رییس جنبش حماس در نوار غزه ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در گزارشی که روزنامه عبری زبان معاریو امروز به قلم بن کاسبت، تحلیلگر سیاسی اش منتشر کرد، آمده است، سرویس شین بت در سال های 2011 تا 2023 که یورام کوهن و پس از او نداو آرگمن و در ادامه رونین بار ریاست آن را بر عهده داشت، شش طرح برای ترور یحیی السنوار، رییس جنبش حماس در نوار غزه ارائه کرد که با مخالفت نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) مواجه شد.

بن کاسبت در گزارش خود به اظهارات و شهادت تعداد زیادی از مسئولانی استناد کرد که در آن زمان پست های مهمی را در این موسسه برعهده داشتند.

بر این اساس طرح های ترور السنوار شامل جزییات دقیق و همه جانبه ای از جمله پیامدهای احتمالی این عملیات ترور بود.

این تحلیلگر سیاسی در ادامه گزارش خود اینگونه نوشت، طرح های یاد شده بر اساس این واقعیت تنظیم شد که السنوار همانند چهره ای تحت تعقیب رفتار نکرده و تمایل دارد فعالیت های خود را به شکل آشکار انجام دهد، او همانند سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله، در مکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای شش طرح رژیم صهیونیستی برای ترور السنوار در سال های اخیر

افشای شش طرح رژیم صهیونیستی برای ترور السنوار در سال های اخیر