مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-10سياسي

سازمان ملل صلاحیت رأی دادن به تقسیم فلسطین را ندارد


سازمان ملل متحد از نظر قانونی صلاحیت رأی دادن به تقسیم فلسطین را ندارد و قادر هم نیست که به شهرک سازی صهیونیست ها مشروعیت دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین یوسف الناصری در هفتمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی که پیش از ظهر امروز به مناسب روز جهانی حقوق بشر در سالن همایش های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: ما در شرایط خاص امروز بیشتر از هر زمانی به فرهنگ رعایت قانون بین الملل بشر نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه شیوه های جنگ در میان مردم به طور کامل شناخته شده است، مطرح کرد: جنگ نیز دارای قواعد و قوانینی است که باید تمام مجاهدین و سربازان از آن آگاه باشند.

رییس مجلس ملی ادیان عراق با بیان اینکه در آینده قربانیان بیش تری در جنگ وجود خواهد داشت، عنوان کرد: سازمان ملل متحد قادر نیست و از نظر قانونی صلاحیت ندارد که به تقسیم فلسطین و شهرک سازی صهیونیست ها مشروعیت دهد.

وی با اشاره به اینکه این کنفرانس باید کارگروه های تخصصی را تشکیل دهد، خاطرنشان کرد: اگر از عبارت محور مقاومت استفاده شود، می توان از ظرفیت مجاهدین کشورهای غیر اسلامی نیز استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل صلاحیت رأی دادن به تقسیم فلسطین را ندارد

سازمان ملل صلاحیت رأی دادن به تقسیم فلسطین را ندارد