مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-21اقتصادي

آذربایجان غربی یکی از بازارهای هدف برای تورهای گردشکری ترکیه است


رییس منطقه آناتولی شرقی اتحادیه آژانس های مسافرتی ترکیه گفت: آذربایجان غربی با وجود آثار تاریخی و گردشگری بسیار یکی از بازارهای هدف فعالیت برای تورهای گردشکری ترکیه است.

- رییس منطقه آناتولی شرقی اتحادیه آژانس های مسافرتی ترکیه: آذربایجان غربی یکی از بازارهای هدف برای تورهای گردشکری ترکیه است ایسنا/آذربایجان غربی رییس منطقه آناتولی شرقی اتحادیه آژانس های مسافرتی ترکیه گفت: آذربایجان غربی با وجود آثار تاریخی و گردشگری بسیار یکی از بازارهای هدف فعالیت برای تورهای گردشکری ترکیه است.

جودت اوزگوکچه، 30 آذرماه در نشست با فعالان گردشگری آذربایجان غربی و ترکیه که در هتل پارک ارومیه برگزار شد، افزود: بازار ایران یکی از بهترین بازارهای گردشگری است اما برای توسعه گردشگری 2کشور نیازمند برطرف شدن برخی مشکلات هستیم.

وی با اشاره به برگزاری تور آشناسازی فعالان گردشگری ترکیه در ارومیه تصریح کرد: در این تور آشناسازی، فعالین گردشگری 5 استان و 21 شهر ترکیه حضور دارند که یک فرصت برای توسعه ارتباطات و گردشگری با آذربایجان غربی و ایران است.

رییس منطقه آناتولی شرقی اتحادیه آژانس های مسافرتی ترکیه اظهار کرد: هدف از برگزاری این تور، ایجاد مقاصد گردشگری و کمک به توسعه توریست هر دو کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی یکی از بازارهای هدف برای تورهای گردشکری ترکیه است

آذربایجان غربی یکی از بازارهای هدف برای تورهای گردشکری ترکیه است