مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-05اقتصادي

صادرات یک میلیارد دلاری محصولات دانش بنیان ایرانی در سال گذشته


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه سال گذشته بر اساس آمار معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری صادرات محصولات دانش بنیان به حدود یک میلیارد دلار رسیده است، - رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه سال گذشته بر اساس آمار معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری صادرات محصولات دانش بنیان به حدود یک میلیارد دلار رسیده است، گفت: همه این موفقیت ها درحالی محقق شده است که ایران با ظالمانه ترین تحریم ها به ویژه از سوی آمریکا در چند دهه گذشته مواجه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست مشترک رییس صندوق نوآوری و شکوفایی و معاون توسعه مناطق آزاد عمان، با هدف بررسی زمینه های همکاری مشترک علمی و فناورانه دو کشور برگزار شد.

در این نشست دکتر محمدصادق خیاطیان روابط ایران و عمان را دارای سابقه طولانی و دیرینه ای دانست و تاکید کرد: از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم این روابط بیش از پیش مستحکم شده است و همکاری های سیاسی دو کشور در سطح بسیار خوبی دنبال می شود.

خیاطیان با بیان اینکه در صندوق نوآوری و شکوفایی، به دنبال گسترش روابط با کشورهای همسایه و دوست از جمله عمان در حوزه توسعه همکاری های علمی، فناوری و نوآوری هستیم، افزود: یکی از ویژگی های اصلی ایران، بهره مندی از نیروی انسانی توانمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات یک میلیارد دلاری محصولات دانش بنیان ایرانی در سال گذشته

صادرات یک میلیارد دلاری محصولات دانش بنیان ایرانی در سال گذشته