مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-06اجتماعي

معلم نباید وابسته به کتاب باشد/ اجرای روز بدون کیف در بیش از 5400 مدرسه خوزستان


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری روز بدون کیف در 5 هزار و 473 مدرسه ابتدایی در استان خوزستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری روز بدون کیف در 5 هزار و 473 مدرسه ابتدایی در استان خوزستان خبر داد.

معصومه نجفی پازوکی در جریان سفر به اهواز امروز (15 آذرماه) در گفت وگویی تلویزیونی با اشاره به لزوم اجرای طرح روز بدون کیف بر مبنای ساحت های شش گانه تربیتی سند تحول بنیادین، اظهارکرد: روز بدون کیف، مانوری برای طراحی آموزش معلمان فارغ از کتب درسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی درباره اجرای این طرح افزود: کتاب درسی یک سنت بسیار قابل احترام است و معلم باید متوجه شود که کتاب درسی فقط یک ابزار محسوب می شود و این معلم است که باید در جهت کسب شایستگی های پایه در دوره ابتدایی موقعیت یادگیری خلق کند و وابسته به کتاب نباشد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: معلم باید خلاق باشد و در شش ساحت تربیت بتواند خلاقانه موقعیت یادگیری ایجاد کند.

وقتی کتاب درسی از میز دانش آموزان حذف شود که در واقع هدف روز بدون کیف است، معلم دیگر نگران بودجه بندی کتاب درسی و کمبود زمان نیست.

نجفی پازوکی خاطرنشان کرد: در سند تحول بنیادین در مورد آموزش دانش آموزان به ویژه در دوره عمومی که دوره ابتدایی نیز طلایی تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم نباید وابسته به کتاب باشد/ اجرای روز بدون کیف در بیش از 5400 مدرسه خوزستان

معلم نباید وابسته به کتاب باشد/ اجرای روز بدون کیف در بیش از 5400 مدرسه خوزستان