مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 23:352023-12-13سياسي

کشورهای غربی طبق قوانین بین الملل شرایط استرداد منافقین را فراهم کنند


فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای، از کشورهای غربی خواست طبق قوانین بین الملل شرایط استرداد منافقین به ایران را فراهم کنند.

- به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای، ضمن تشکر و قدردانی از دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و قوه قضاییه و ریاست آن، حمایت کامل و قاطع خود را از برگزاری دادگاه محاکمه کادر رهبری و سرکردگان گروهک تروریستی منافقین را اعلام کرد و نوشت: امید آن می رود آغاز این حرکت تا به پایان با جدیت دنبال شود و با صدور حکم قطعی برای قاتلان بیش از 17000 نفر از مردم مظلوم این مرز و بوم پایان یابد تا مرهمی بر آلام خانواده های معظم شهدای ترور کشور باشد.

متن بیانیه به شرح ذیل است: با سلام و صلوات به روح شهدا و امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره) و با درود به رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و با تحیت به مردم سلحشور و شهیدپرور ایران که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره با تقدیم خون عزیزان خود نهال انقلاب را آبیاری کرده اند تا هم اکنون شاهد درخت تنومندی به نام جمهوری اسلامی باشیم.

از جمله شهیدانی که مظلومانه خون پاک و مطهرشان بر زمین ریخته شد، شهدای تروری هستند که توسط سازمان مجاهدین خلق و به عبارت صحیح تر، گروهک تروریستی منافقین مورد ترو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای غربی طبق قوانین بین الملل شرایط استرداد منافقین را فراهم کنند

کشورهای غربی طبق قوانین بین الملل شرایط استرداد منافقین را فراهم کنند