مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-07سياسي

سال گذشته 45 روز کشور درگیر تروریست رسانه ای بود


سال گذشته به مدت 45 روز کشور درگیر تروریست رسانه ای بود و هیچ قانونی نبود که با رسانه های معاند مقابله کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پیش از ظهر امروز مرتضی کارآموزیان رییس سازمان بسیج رسانه کشور در جمع تیم های رسانه ای شرکت کننده در رویداد رسانه ای جام رسانه امید، اظهار کرد: امروز سه مناسبت مهم  گرامیداشت روز دانشجو، سالگرد 67 نفر شهدای حادثه هواپیمای ارتش که رسانه ای بودند و چند نفر از آن ها از اهالی رسانه خوزستان هستند همچنین ایام فاطمیه را باید گرامی بداریم.

وی افزود: خوزستان ششمین استان برگزار کننده رویداد رسانه ای جام رسانه ای امید است و تا بهمن ماه امسال این جام باید در کلیه استان ها برگزار شود.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور  با اشاره به اتفاقات سال گذشته که کل فضای کشور را درگیر خود کرد، گفت: سال گذشته به مدت 45  روز کشور درگیر تروریست رسانه ای بود و هیچ قانونی نبود که با رسانه های معاند مقابله کند.

کارآموزیان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بعد از اتفاقات سال گذشته بحث جهاد تبیین را مطرح کردند و این بحث تا حدود بالایی ما را جلو انداخت، بیان کرد: از چهار رسانه معاند حدود 21 هزار مطلب دروغ تولید شد که با توجه به باورپذیری بالای جامعه، موجی از  دروغ در کل کشور ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته 45 روز کشور درگیر تروریست رسانه ای بود

سال گذشته 45 روز کشور درگیر تروریست رسانه ای بود