مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-14اقتصادي

مهم ترین دلایل مهاجرت از زبان رییس سازمان مدیریت بحران کشور


رییس سازمان مدیریت بحران کشور تغییرات آب و هوایی، تولید گازهای گلخانه ای، خشکسالی، تغییر اقلیم در جهان و تخریب محیط زیست و حوادث طبیعی را مهم ترین و عمده ترین دلایل مهاجرت برشمرد.

- رییس سازمان مدیریت بحران کشور تغییرات آب و هوایی، تولید گازهای گلخانه ای، خشکسالی، تغییر اقلیم در جهان و تخریب محیط زیست و حوادث طبیعی را مهم ترین و عمده ترین دلایل مهاجرت برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن نامی با اشاره به نشست با لالینی ویراسامی ، رییس دفتر سازمان بین المللی مهاجرت که در محل سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد، از تلاش های این سازمان در پیگیری وضعیت مهاجرین در ایران قدردانی کرد و گفت: تغییرات آب و هوایی، تولید گازهای گلخانه ای، خشکسالی، تغییر اقلیم در جهان و تخریب محیط زیست و حوادث طبیعی از دلایل اصلی مهاجرت به شمار می روند.

وی با بیان اینکه در کشور ما مهاجرت بیشتر در مناطق آسیب دیده طبیعی و بدون پوشش گیاهی صورت می گیرد افزود: این عامل باعث مهاجرت مردم به مناطق خوش آب و هوا و ایجاد معضلات دیگری خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره اینکه ایران به دلیل همسایگی با کشور افغانستان سال ها مهاجرین بسیاری از این کشور پذیرا بوده است، گفت: این موضوع هزینه های سنگینی برای دولت و توزیع امکانات ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین دلایل مهاجرت از زبان رییس سازمان مدیریت بحران کشور

مهم ترین دلایل مهاجرت از زبان رییس سازمان مدیریت بحران کشور