مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-17بين الملل

شورای امنیت حمله تروریستی در راسک را محکوم کرد


اعضای شورای امنیت سازمان ملل در پی نامه سفیر ایران در سازمان ملل، حمله تروریستی بزدلانه گروهک جیش العدل به مقر فرماندهی پلیس در راسک استان سیستان و بلوچستان ایران را به شدت محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، شورای امنیت سازمان ملل روز شنبه به وقت محلی با انتشار بیانیه اعلام کرد: اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد حمله تروریستی بزدلانه به مقر پلیس راسک در استان سیستان و بلوچستان جمهوری اسلامی ایران در 15 دسامبر 2023 برابر با 24 آذر ماه 1402 را که گروه جیش العدل مسئولیت آن را بر عهده گرفت و منجر به شهادت دلخراش 11 مامور پلیس ایران و مجروح شدن 8 نفر دیگر شد، به شدت محکوم کردند.

اعضای شورای امنیت سازمان ملل در این بیانیه مراتب همدردی و تسلیت عمیق خود را به خانواده قربانیان و دولت جمهوری اسلامی ایران ابراز و برای مجروحان شفای عاجل و کامل آرزو و بار دیگر تاکید کردند: تروریسم در همه اشکال و مظاهر آن، یکی از جدی ترین تهدیدات برای صلح و امنیت بین المللی است.

اعضای شورای امنیت در بیانیه خود بر لزوم پاسخگویی عاملان، سازمان دهندگان، تامین کنندگان مالی و حامیان این اقدامات مذموم تروریستی و محاکمه آنها تاکید کردند.

اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد همچنین از همه کشورها خواستند، مطابق با تعهدات خود تحت قوانین بین المللی و قطعنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای امنیت حمله تروریستی در راسک را محکوم کرد

شورای امنیت حمله تروریستی در راسک را محکوم کرد