مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-20اقتصادي

صدور پروانه ساختمانی برای ساخت بیش از 36 هزار واحد مسکونی


دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون برای ساخت 36 هزار و 669 واحد شهری و روستایی پروانه ساختمانی صادر شده و این روند همچنان با قوت ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، عطاء اله اکبری در جلسه بررسی وضعیت مسکن ملی اظهار کرد: دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از 14 هزار و 688 واحد مسکونی طرح نهضت ملی این استان اعم از شهری و روستایی به مرحله نازک کاری رسیده است.

وی گفت: با اقدامات مطلوب صورت گرفته در سیستان و بلوچستان آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن گویای آن است پروژه های در مرحله سفت کاری نیز به رقم 17 هزار و 376 واحد، اسکلت و سقف به رقم 24 هزار و 878 واحد و همچنین تعداد پروژه های در مرحله فونداسیون نیز 36 هزار و 935 واحد رسیده است.

وی بیان کرد: برنامه ابلاغی طرح نهضت ملی مسکن به سیستان و بلوچستان حدود 142 هزار واحد مسکونی است که تاکنون برای ساخت 36 هزار و 669 واحد شهری و روستایی پروانه ساختمانی صادر شده و این روند همچنان با قوت ادامه دارد.

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ساخت مسکن یکی از صنایعی که می تواند در توسعه اقتصادی و رفع بیکاری و ایجاد اشتغال موثر باشد، تاکید کرد: اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن و کسب عنوان دوم کشوری این استان در این طرح سبب شده علاوه بر رونق واحدهای تولید کوچک و متوسط زمینه اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور پروانه ساختمانی برای ساخت بیش از 36 هزار واحد مسکونی

صدور پروانه ساختمانی برای ساخت بیش از 36 هزار واحد مسکونی