مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-20فرهنگي

حضور فرخ نژاد با «میجر» در جشنواره کوروش و چند علامت سوال؟


حمید فرخ نژاد به عنوان تهیه کننده فیلم سینمایی «میجر» این فیلم را در جشنواره کوروش تورنتو به نمایش در آورده است، اتفاقی که بدون اطلاع سرمایه گذاران اصلی رخ داده و داستان تکراری حق تهیه کننده و مالکیت مادی و معنوی صاحبان یک اثر رامطرح می کند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه هنر و رسانه: روزهای بسیاری زحمت کشیدیم و  میجر را ساختیم، اما کسی به حقوق معنوی ما توجه نکرده و فیلم ما از پرده سینما و اکران فاصله گرفته است.

این ها جملات کارگردان فیلم سینمایی میجر احسان عبدی پور است.

سینمایی میجر با کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی حمید فرخ نژاد ساخته شده و یک سرمایه گذار خصوصی و بیناد سینمایی فارابی در آن سهم دارند، این فیلم این روزها به وسیله حمید فرخ نژاد در جشنواره کوروش که در شهر تورنتو کانادا برگزار می شود به نمایش درآمده و بلیت فروشی می کند، معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی حبیب ایل بیگی در این رابطه می گوید که در همه رویدادها بلیت فروشی یک نفر برای فیلمی با مالکان چندگانه مصداق خیانت در امانت و فروش مال غیر است.

میجر برای اولین بار در سی وهشتیمن جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد، فیلمی که سال گذشته قرار بود پروانه نمایشش را دریافت و برای اکران آماده شود اما اتفاقات سال گذشته و فرار حمید فرخ نژاد از کشور و عدم حضور تهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فرخ نژاد با «میجر» در جشنواره کوروش و چند علامت سوال؟

حضور فرخ نژاد با «میجر» در جشنواره کوروش و چند علامت سوال؟