مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 09:002023-11-30سياسي

برگزاری اجلاس علمی شهرهای اتحادیه راه ابریشم در سمنان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: سمنان تنها نماینده ایران در اتحادیه بین المللی راه ابریشم است و برگزاری اجلاس علمی شهرهای اتحادیه راه ابریشم در سمنان در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان صبح امروز در کمیته گردشگری استان سمنان اظهار کرد: با توجه به ضرورت پیگیری مسائل حوزه گردشگری و عمل به قانون در راستای ایجاد بستر جذب سرمایه گذار، اشتغال زایی و معرفی استان سمنان در ابعاد ملی و فراملی، کمیته گردشگری فعال شده است.

وی بیان کرد: این کمیته به عنوان کمیته پیشران فعالیت های حوزه گردشگری با هدف بررسی مشکلات حوزه گردشگری و سرمایه گذاری، تصویب طرح ها و تسریع فرایندهای حوزه گردشگری تشکیل شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: مشکلات پروژه های سرمایه گذاری مجتمع گردشگری برلیان مهدی شهر و مجتمع گردشگری افق شاهرود در این کمیته بررسی شد.

کرم زاده با اشاره به اینکه استان سمنان تنها نماینده کشور ایران در اتحادیه بین المللی شهرهای جاده ابریشم است، گفت: با حضور صاحب نظران و کارشناسان حوزه گردشگری و دانشگاه، برگزاری اجلاس علمی شهرهای اتحادیه راه ابریشم در استان سمنان بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجلاس علمی شهرهای اتحادیه راه ابریشم در سمنان

برگزاری اجلاس علمی شهرهای اتحادیه راه ابریشم در سمنان