مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 18:102023-12-13سياسي

جمهوریت اصلاحات بوی «نا» می دهد


مردم در نظر اصلاحات یعنی چه کسانی؟! و اصولا آیا کارنامه اصلاحات در نوع مواجهه با اراده و خواست مردم نمره قبولی دارد یا خیر؟! - فارس پلاس؛ سعید توتونکار در یادداشتی نوشت: اخیرا یکی از سران اصلاحات که از او جز نامی در بین حامیان و هواداران این جریان باقی نمانده در واکنشی دیرهنگام نسبت به سالگرد روز دانشجو در 16آذر با استنتاجی غیرعلمی و متناقض با واقعیات عینی جامعه، که به رفتاری دستوری شبیه تر بود تا احساس مسئولیت در قبال روح ضداستکباری ملت ایران در برابر دولت هایی که امروز ذات وحشی ضدانسانی و ضدمردمی و ضدقانون خود را به معرض دید و قضاوت جهانیان گذاشته اند، جمهوریت نظام اسلامی ایران را زیرسؤال برده است.

اینکه چرا در چنین شرایطی جریاناتی که در مقام ادعا خود را داخل نام تعریف می کنند، باید به سمتی سوق پیدا کنند که مطلوب و مقصود دشمنان آشکار نظام و مردم و ایران و اسلام است می تواند موضوع یادداشت تفصیلی دیگری باشد.

آنچه اکنون در این یادداشت کوتاه برای ما موضوعیت دارد، نسبت اصلاحات با مردم و جمهوریت است تا بدانیم در کجای جغرافیای سیاسی ایستاده و از کدام منظر به مردم نگاه می کند و اصولا چه چیزی را مردم می بیند و چه چیزی را نامردم و چه چیزی را جمهوریت می فهمد و چه چیزی را ناجمهوریت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوریت اصلاحات بوی «نا» می دهد

جمهوریت اصلاحات بوی «نا» می دهد