مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-12ورزشي

هاشمی: وظیفه ما تبدیل عنوان ورزش قوی و ایران قوی به گفتمان عمومی است


استمرار وظیفه ما این است که عنوان ورزش قوی و ایران قوی را تبدیل به یک گفتمان عمومی بکنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نشست کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان با دانشجویان دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه تهران به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو از ساعت 10:15 صبح امروز در سالن همایش های دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران آغاز شد.

در این مراسم کیومرث هاشمی(وزیر ورزش و جوانان) شروین اسبقیان(سرپرست مدیرکلی حوزه وزارت) و جمعی از اساتید و دانشجویان این دانشکده آغاز شد .

* مهرزاد حمیدی که شائولین درمورد انتخابش به عنوان معاون توسعه قهرمانی و ورزش و حرفه ای وزارت ورزش به گوش می رسد، نیز مانند برخی برنامه های اخیر وزیر ورزش در کنار هاشمی دیده شد.

* در ابتدا رییس و برخی اساتید این دانشگاه به بیان نقطه نظرات و درخواست های خود از وزیر ورزش مثل به کارگیری متخصصان و فارغ التحصیلان در بدنه وزارت ورزش و فدراسیون ها پرداختند.

نرجس امام قلی نژاد، عضو سابق تیم ملی تیراندازی کشورمان و از دانشجویان مقطع دکترای این دانشکده اولین دانشجویی بود که پشت تریبون قرار گرفت و اعلام کرد با توجه به اینکه همیشه حسرت حضور در المپیک را داشته تصمیم گرفته به تحصیل در رشته تربیت بدنی بپردازد و به همین دلیل سعی کرده طبق همکاری با فدراسیون تیرانداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: وظیفه ما تبدیل عنوان ورزش قوی و ایران قوی به گفتمان عمومی است

هاشمی: وظیفه ما تبدیل عنوان ورزش قوی و ایران قوی به گفتمان عمومی است