مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 08:352023-11-27ورزشي

از حضور دومین برزیلی در کراپ تا صدرنشینی امیدهای شمس آذر


صدرنشینی فوتبالیست های شمس آذر در لیگ برتر امیدهای کشور، مصاف فوتبالیست های اتحاد در لیگ یک جوانان کشور و حضور دومین فوتسالیست برزیلی در تمرینات کراپ الوند خبرهای امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

- ایسنا/قزوین صدرنشینی فوتبالیست های شمس آذر در لیگ برتر امیدهای کشور، مصاف فوتبالیست های اتحاد در لیگ یک جوانان کشور و حضور دومین فوتسالیست برزیلی در تمرینات کراپ الوند خبرهای امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در هفته هشتم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر امیدهای کشور تیم شمس آذر قزوین مقابل تراکتورسازی تبریز صف آرایی کرد.

در این دیدار که به میزبانی ورزشگاه 15 خرداد تاکستان برگزار شد، نماینده استان با نتیجه پرگل چهار بر 2 تراکتورسازی را با شکست بدرقه کرد.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین با این نتیجه با پنج برد، 2 تساوی و قبول یک شکست با کسب 17 امتیاز عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد.

نماینده استان در گروه دوم لیگ امیدهای کشور با تیم های فولاد خوزستان، نفت مسجد سلیمان، کیان سام بابل، ملوان بندر انزلی، بعثت کرمانشاه، تراکتورسازی تبریز، نساجی مازندران و عقاب مهر تبریز هم گروه است.

مصاف فوتبالیست های اتحاد در لیگ یک جوانان کشور به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته هشتم لیگ یک فوتبال جوانان کشور تیم اتحاد قزوین در کرمانشاه میهمان بعثت این شهر خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حضور دومین برزیلی در کراپ تا صدرنشینی امیدهای شمس آذر

از حضور دومین برزیلی در کراپ تا صدرنشینی امیدهای شمس آذر