مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 08:102023-11-25حوادث

کشف سیگار و نوشابه انرژی زای قاچاق در شیروان


فرمانده انتظامی شیروان از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف بیش از 150هزار نخ انواع سیگار قاچاق به ارزش 45 میلیارد ریال توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شیروان از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف بیش از 150هزار نخ انواع سیگار قاچاق به ارزش 45 میلیارد ریال توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه پور گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب اطلاع از فعالیت افرادی در زمینه قاچاق، موضوع به دلیل حساسیت در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی در حین گشت زنی های هدفمند به یک دستگاه خودرو مشکوک و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو 150 هزار نخ سیگار خارجی و نوشابه های انرژی زای قاچاق به ارزش تقریبی 450 میلیون ریال را کشف کردند.

سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه در همین رابطه یک نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد؛ از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و بخصوص قاچاق مواد دخانی سریعا با استفاده از سامانه 110، پلیس را در جریان بگذارند.

سارقان اماکن خصوصی به 25 فقره سرقت اعتراف کردند به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان نیز از دستگیری دو نفر سارق اماکن خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سیگار و نوشابه انرژی زای قاچاق در شیروان

کشف سیگار و نوشابه انرژی زای قاچاق در شیروان