مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:052023-11-26سياسي

«مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم ها» شعار هیأت های عزاداری در فاطمیه 1402


همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری شهادت حضرت زهرا(س)، پس از اولویت سنجی محورهای محتوایی و هم اندیشی جامعه فعالان هیأت، شورای هم آهنگی شبکه های هیأت ها و تشکل های دینی کشور شعار «مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم ها» را به عنوان شعار مشترک جامعه محبان اهل .

- مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم ها شعار هیأت های عزاداری در فاطمیه 1402 همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری شهادت حضرت زهرا(س)، پس از اولویت سنجی محورهای محتوایی و هم اندیشی جامعه فعالان هیأت، شورای هم آهنگی شبکه های هیأت ها و تشکل های دینی کشور شعار مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم ها را به عنوان شعار مشترک جامعه محبان اهل بیت(ع) و هیأت های عزاداری در ایام فاطمیه 1402 اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شورا فراخوان عمومی برای انتخاب شعار اعلام کرد که در مجموع بیش از 450 شعار پیشنهاد شد که بعد از پالایش اولیه، 50 شعار در شورای هم آهنگی شبکه های هیأت ها و تشکل های دینی کشور مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت روی 6 شعار به اجماع رسیدند.

این 6 شعار به مسئولان و مدیران هیأت های مذهبی ارائه شد تا آنان نیز برای انتخاب این شعار مشترک همفکری و اعلام نظر کنند که در نهایت اکثریت مدیران و مسئولان هیأت های مذهبی کشور به شعار مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم ها رأی دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم ها» شعار هیأت های عزاداری در فاطمیه 1402

«مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم ها» شعار هیأت های عزاداری در فاطمیه 1402