موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - كاميلا كابيو - نخست وزير اتيوپي - فرازبام خاييز - تكنوازي سه تار - فابريتزيو راوانلي - سخنگوي ذوب آهن - يوهان كرايوف آرنا - فتواي مقام معظم رهبري - خانه صنايع دستي - تاثير سوابق تحصيلي در كنكور - ورزشگاه كارگران تهران - حفاظ روي ديوار - گياه مورينگا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 15:102023-11-25اجتماعي

پایانه های مسافربری شهرهای خراسان شمالی نیاز به ساماندهی دارند


طی مکاتباتی که با شهرداری های بجنورد و شیروان انجام شده است، خواستار ساماندهی و ایجاد پایانه مسافری غیرمتمرکز در این دو شهر شده ایم تا مسافرانی که قصد سفر با سواری های پلاک عمومی را دارند خدمات بهتری دریافت کنند.

- سعید سبحانی، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: طی مکاتباتی که با شهرداری های بجنورد و شیروان انجام شده است، خواستار ساماندهی و ایجاد پایانه مسافری غیرمتمرکز در این دو شهر شده ایم تا مسافرانی که قصد سفر با سواری های پلاک عمومی را دارند خدمات بهتری دریافت کنند.

وی گفت: پارک سوارهای بجنورد در خروجی بجنورد به شیروان، بجنورد به آشخانه و بجنورد به اسفراین وجود دارد که با توجه به جلسات برگزار شده، اولویت ما ساماندهی پارک سوار امام رضا (ع) در خروجی بجنورد به سمت شیروان بوده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی با بیان اینکه اقداماتی در این خصوص انجام شده است، افزود: اما این اقدامات سرعت لازم به منظور بهره برداری کامل را ندارد و از شهرداری بجنورد، درخواست تسریع در تکمیل آن شده است.

سبحانی بر ایجاد پایانه مسافری غیرمتمرکز در شیروان نیز تاکید و بیان کرد: 5 پایانه عمومی مسافر در شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین، آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه های مسافربری شهرهای خراسان شمالی نیاز به ساماندهی دارند

پایانه های مسافربری شهرهای خراسان شمالی نیاز به ساماندهی دارند