مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 20:252023-12-05ورزشي

حکم سرپرستی والیبال برای مرادی؛ وداع با داورزن!


سرپرست فدراسیون ها در دوره وزارت کیومرث هاشمی اجازه شرکت در انتخابات را نخواهد داشت و برای حفظ سلامت انتخابات و رعایت اصل رقابت، تنها مامور برگزاری انتخابات سالم و معرفی رییس قانونی خواهد بود.

- در حکمی هوشمندانه وحید مرادی توسط وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حکمی وحید مرادی نایب رییس فدراسیون والیبال را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون والیبال مامور برگزاری انتخابات کرد.

گفتنی است سرپرست فدراسیون در دوره وزارت کیومرث هاشمی اجازه شرکت در انتخابات را نخواهد داشت و برای حفظ سلامت انتخابات و رعایت اصل رقابت، تنها مامور برگزاری انتخابات سالم و معرفی رییس قانونی خواهد بود.

مرادی که در دهه 70 سال ها مجری برنامه قدیمی ورزش از نگاه دو در تلویزیون بود، برای حدود سه دوره ریاست فدراسیون شنا را برعهده داشت و طی چند سال اخیر ، به شکل عجیبی در فدراسیون والیبال آفتابی شد و همه جا پشت سر داورزنی به عنوان نایب رییس دیده می شد.

او طبق اساسنامه ادعایی اطرافیان داورزنی هم باید در جایگاه سرپرستی قرار می گرفت که اینکار با ظرافت خاص وزیر ورزش شناس فعلی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم سرپرستی والیبال برای مرادی؛ وداع با داورزن!

حکم سرپرستی والیبال برای مرادی؛ وداع با داورزن!