مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 08:002023-12-20بين الملل

پیام 2 اسیر نزد گردان های القدس خطاب به نتانیاهو درباره آزاد کردنشان


گردان های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی شامگاه سه شنبه ویدیویی را منتشر کرد که در آن برخی از اسرای صهیونیست پیامی را خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی فرستادند.

- گردان های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی شامگاه سه شنبه ویدیویی را منتشر کرد که در آن برخی از اسرای صهیونیست پیامی را خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی فرستادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این ویدیو پیامی از یکی از اسیران به نام گادی موزس را نشان می داد که می گوید: من در هفت اکتبر به اینجا رسیدم و این به دلخواه من نبود.

وی از دوستان و همبستگانش می خواهد فشار بر کابینه را تشدید کنند تا بفهمد آنها چه می خواهند .

به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، موزس ابراز امیدواری کرد که به آغوش خانواده اش بازگردد و به اعضای شورای جنگ رژیم صهیونیستی به رهبری نتانیاهو، یوآو گالانت وزیر جنگ، هرتزی هالوی رییس ستاد ارتش و بنی گانتس، عضو کابینه جنگ هشدار داد و گفت: توجه کنید در این شرایط ما هر لحظه داریم می میریم و به احتمال زیاد به خاطر بمباران ارتش اسراییل بر سرمان بمیریم.

ما در خطر هستیم و ممکن است موشک اسراییل بر سر ما بیفتد.

احساس می کنیم شما نمی خواهید ما زنده بازگردیم، شما می خواهید از جنازه های ما استقبال کنید، زیرا تلاش می کنید سقف بهای مذاکرات را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام 2 اسیر نزد گردان های القدس خطاب به نتانیاهو درباره آزاد کردنشان

پیام 2 اسیر نزد گردان های القدس خطاب به نتانیاهو درباره آزاد کردنشان