مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-04سياسي

اجرای طرح شباب در همدان با رویکرد افزایش آگاهی نوجوانان


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان از اجرای طرح شباب به منظور ارتقای سطح آگاهی و شناخت نوجوانان در مدارس همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فاطمه ستاری نوید ظهر امروز در نخستین جلسه اندیشه ورزی بانوان رسانه استان همدان با موضوع ازدواج، جمعیت و خانواده اظهار کرد: دغدغه مندی بانوان بسیج رسانه استان همدان نسبت به موضوع جمعیت و خانواده ستودنی است و در این زمینه به شدت نیاز به ورود رسانه ها و ایجاد فضای رسانه ای داریم.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی در حوزه های جمعیتی گفت: اهالی رسانه به ویژه بانوان این حوزه می توانند با آگاه سازی مردم و ایجاد دغدغه به نحو مناسب وارد کار شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان از ایده خوانش قانون جوانی جمعیت و خانواده استقبال کرد و افزود: در این زمینه آماده همکاری برای حضور اساتید مربوطه هستیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر در جنگ جمعیتی هستیم و نیاز است جبهه سازی صورت گیرد و بدین ترتیب از اینکه جمع حاضر به این موضوع ورود پیدا کرده اند، قدردانی می کنم.

ستاری نوید با اشاره به اینکه در زمینه ازدواج و فرزندآوری و بررسی موانع آنها در شورای اندیشه ورزی خانواده و جمعیت استانداری همدان اقداماتی صورت گرفته است خاطرنشان کرد: طبق زیست بوم همدان مشکلات احصا شده اند و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شباب در همدان با رویکرد افزایش آگاهی نوجوانان

اجرای طرح شباب در همدان با رویکرد افزایش آگاهی نوجوانان