مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-13حوادث

درگیری مرگبار در خیابان سپه سالار


معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از وقوع یک مورد درگیری منجر به قتل در خیابان سپهسالار خبر داد و گفت که عامل این جنایت ساعاتی پس از ارتکاب جرم دستگیر شد.

- معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از وقوع یک مورد درگیری منجر به قتل در خیابان سپهسالار خبر داد و گفت که عامل این جنایت ساعاتی پس از ارتکاب جرم دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در تشریح جزییات این خبر گفت: در ساعت 21:45 شب گذشته، وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در خیابان باغ سپهسالار به کلانتری 109 بهارستان اعلام شد.

با تایید خبر اولیه، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر و تحقیقات خود را آغاز کردند که در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد جوانی 28 ساله به علت اصابت ضربه جسم تیز به سینه و شدت جراحت وارده فوت کرده است.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات گفت: کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که درگیری مابین مقتول و دو نفر دیگر با هویت معلوم رخ داده و در نهایت منجر به قتل جوان 28 ساله شده است.

با شناسایی مخفیگاه یکی از ضاربین، تنها با گذشت چند ساعت از زمان وقوع جنایت، این فرد دستگیر و به مقر پلیس انتقال داده شد.

نثاری با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم در همان تحقیقات اولیه به مشارکت در درگیری منجر به جنایت اعتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری مرگبار در خیابان سپه سالار

درگیری مرگبار در خیابان سپه سالار