مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 17:102023-11-24سياسي

دشمنان زخم خورده از جبهه مقاومت به دنبال ایجاد فتنه در کشور هستند


جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به پیروزی های جبهه مقاومت در علمیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: دشمنان ما از جبهه مقاومت زخم خورده و بسیار عصبانی هستند و قطعا به دنبال ایجاد فتنه در کشور هستند.

- ایسنا/خراسان جنوبی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به پیروزی های جبهه مقاومت در علمیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: دشمنان ما از جبهه مقاومت زخم خورده و بسیار عصبانی هستند و قطعا به دنبال ایجاد فتنه در کشور هستند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: در بسیج سازندگی استان به کمک آحاد مردم و اقشار بسیج در قالب 11 قرارگاه محله ای اقدامات موثری در اجرای 416 پروژه عمرانی، آبرسانی به 95 روستای محروم و احداث 100 پروژه مسکن محرومان انجام شده است.

وی، ایجاد اشتغال برای سه هزار و 700 نفر در استان، راه اندازی 2 هزار و 200 کارگاه اشتغالزایی خرد و خانگی، تکمیل زنجیره تولید به مصرف با برگزاری نمایشگاه های اقتصاد به توان مردم در سطح محلی، استانی و ملی و واکسیناسیون 200 هزار راس دام در استان را از دیگر اقدامات مجموعه بسیج در سال جاری ذکر کرد.

یوسفی گفت: سازماندهی 240 گروه مردمی در حوزه محلات برای احصای مشکلات به نمایندگی از مردم به صورت محله محور، برگزاری پنج مرحله رزمایش ملی در زمینه عفاف و حجاب، اعزام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان زخم خورده از جبهه مقاومت به دنبال ایجاد فتنه در کشور هستند

دشمنان زخم خورده از جبهه مقاومت به دنبال ایجاد فتنه در کشور هستند