مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-20اجتماعي

تداوم سیستم پایدار جوی و انباشت آلاینده ها در دشت کاشان


بر اساس تحلیل نقشه های پیش بینی هواشناسی تا پایان هفته جاری، سیستم پایدار جوی بر دشت کاشان تداوم خواهد داشت که پایداری و سکون هوا، - ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: بر اساس تحلیل نقشه های پیش بینی هواشناسی تا پایان هفته جاری، سیستم پایدار جوی بر دشت کاشان تداوم خواهد داشت که پایداری و سکون هوا، باعث انباشت آلاینده ها در برخی روزها می شود.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیش بینی می شود که با استقرار سامانه ناپایداری جزیی در روز شنبه هفته آینده، بارش های پراکنده و غیر مؤثری در بخش کوهستانی را شاهد باشیم.

وی افزود: دما حداکثر بین 13 تا 15 درجه و دمای حداقل نیز تا پایان هفته به صفر درجه سانتیگراد خواهد رسید و روز شنبه آینده، دمای هوا به طور نامحسوس تا دو درجه افزایش خواهد داشت.

رییس اداره هواشناسی کاشان، تصریح کرد: دشت کاشان درگیر چهارمین سال خشکسالی است که از نظر سرزمینی 9 درصد خشکسالی متوسط، 35 درصد خشکسالی شدید و 56 درصد خشکسالی بسیار شدید است بنابراین سفارش می شود مدیریت منابع آب و تنش های آبی و هوا با توجه به تغیر اقلیم سرلوحه برنامه ریزی مسئولان و همه شهروندان قرار گیرد.

ارغوانی گفت: بارندگی های هفته گذشته در کاشان 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم سیستم پایدار جوی و انباشت آلاینده ها در دشت کاشان

تداوم سیستم پایدار جوی و انباشت آلاینده ها در دشت کاشان