مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-13دانش

انتخاب استاد دانشگاه نوشیروانی به عنوان پژوهشگر برگزیده کشور


محمد مهدی پایدار عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مواد و صنایع دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان پژوهشگر برگزیده کشور انتخاب شد و از وی تجلیل به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور سال 1402 در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و محمد مهدی پایدار عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مواد و صنایع دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان پژوهشگر برگزیده کشور انتخاب شد و از وی تجلیل به عمل آمد.

  در متن لوح سپاس که از سوی دکتر محمد علی زلفی گل؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اهدا شد چنین آمده است:  پژوهشگر گرامی جناب آقای دکتر محمد مهدی پایدار  اعتلای ارزش های دینی و فرهنگی و اقتدار علمی کشور مرهون تلاش ارزشمند استادان، پژوهشگران و فناورانی است که با اندیشه خلاق و قلم پویای خود آینده ای روشن و سرشار از امید را به ایران اسلامی هدیه می کنند.

  از شما فرهیخته گرامی که با تعهد و مسؤولیت پذیری و خلق آثار ارزنده علمی و پژوهشی به مقام پژوهشگر برگزیده کشور در بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور سال 1402 نایل شده اید قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب استاد دانشگاه نوشیروانی به عنوان پژوهشگر برگزیده کشور

انتخاب استاد دانشگاه نوشیروانی به عنوان پژوهشگر برگزیده کشور