مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 22:252023-12-11اقتصادي

تایید تغییرات بودجه جاری سال 1402 شهرداری تبریز در پی افزایش حقوق کارکنان


در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز، افزایش میزان بودجه جاری شهرداری تبریز به دلیل تغییرات دستورالعمل های پرداخت حقوق مورد بررسی قرار گرفت و به تایید کمیسیون رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز، افزایش میزان بودجه جاری شهرداری تبریز به دلیل تغییرات دستورالعمل های پرداخت حقوق مورد بررسی قرار گرفت و به تایید کمیسیون رسید.

علی نوای باغبان، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در ابتدای این جلسه، اظهار کرد: دستور نخست جلسه مربوط به ارائه عملکرد منابع و مصارف سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری بوده که در این خصوص بحث و بررسی هایی خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: دستور دوم جلسه نیز مربوط به لوایح ارجاعی از سوی شهرداری به شورای شهر بوده که در این خصوص هم بحث و بررسی هایی خواهیم داشت.

گفتنی است؛ در این جلسه، لایحه شهرداری تبریز در خصوص تغییرات بودجه جاری و عمرانی شهرداری تبریز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس توضیح مدیران شهرداری تبریز، این تغییرات در دو حوزه کارمندی و کارگری تقسیم می شود که با درصدهای متفاوت در بودجه وجود دارد.

به دلیل این که افزایش های اعلام شده بیش از میزان پیش بینی بودجه سالانه شهرداری بوده نیاز به اعمال تغییر و جابجایی در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید تغییرات بودجه جاری سال 1402 شهرداری تبریز در پی افزایش حقوق کارکنان

تایید تغییرات بودجه جاری سال 1402 شهرداری تبریز در پی افزایش حقوق کارکنان