مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-10فرهنگي

گورستان تاریخی و قلعه ساسانی پیشینه تاریخی 1300 ساله سنگنو مازندران است


سرپرست معاونت میراث فرهنگی مازندران با اشاره به اینکه سنگنو در نزدیکی انگیل و کجور قرار گرفته است، گفت: این روستا دو آثار فرهنگی از جمله گورستان تاریخی از صدر اسلام و یک قلعه ساسانی دارد.

- گورستان تاریخی و قلعه ساسانی پیشینه تاریخی 1300 ساله "سنگنو" مازندران است ایسنا/مازندران سرپرست معاونت میراث فرهنگی مازندران با اشاره به اینکه "سنگنو" در نزدیکی انگیل و کجور قرار گرفته است، گفت: این روستا دو آثار فرهنگی از جمله گورستان تاریخی از صدر اسلام و یک قلعه ساسانی دارد.

سرپرست معاونت میراث فرهنگی مازندران گفت: محسن باستانی در گفت وگو با ایسنا با اظهار اینکه ″سنگنو روستایی ییلاقی در استان مازندران است که سالانه میزبان گردشگران زیادی است، گفت: خانه های کاهگلی و سنگچین قدیمی و همچنین دو منطقه و چشمه لردن و لارآو زیبایی این روستای ییلاقی را بیشتر کرده است.

وی افزود: روستای سنگنو تا شهر رویان حدود 55 کیلومتر فاصله دارد و در شهرستان نور، بخش مرکزی و دهستان میان بند استان مازندران واقع است.

باستانی با اشاره به اینکه سنگنو در نزدیکی انگیل و کجور قرار گرفته است، یادآور شد: این روستا دو آثار فرهنگی از جمله گورستان تاریخی از صدر اسلام و یک قلعه ساسانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گورستان تاریخی و قلعه ساسانی پیشینه تاریخی 1300 ساله سنگنو مازندران است

گورستان تاریخی و قلعه ساسانی پیشینه تاریخی 1300 ساله سنگنو مازندران است