مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:402023-11-22سياسي

خاندوزی: آیین نامه موسسات تضمین برای تأمین مالی شرکت های تولیدی تصویب شد


آیین نامه موسسات تضمین در جلسه امروز دولت به تصویب رسید که این موسسات یکی از بهترین روش های تامین مالی شرکت های تولیدی برای ضمانت هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و امور دارایی، صبح امروز در حاشیه نشست هیئت دولت ، در جمع خبرنگاران درباره اقدامات دولت برای تسهیل تولید، گفت: آیین نامه موسسات تضمین در جلسه امروز دولت به تصویب رسید؛ این موسسات یکی از بهترین روش های تامین مالی شرکت های تولیدی برای ضمانت هاست.

وی افزود: طبق این مصوبه، شورای راهبری این صندوق ها در کشور به ریاست وزیر اقتصاد ایجاد خواهد شد؛ با ایجاد این شورا، امیدواریم در ماه های پایانی امسال و سال آینده بتوانیم روش های تامین مالی تولید را برای صادرکنندگان تسهیل کنیم.

وی ادامه داد: در سال های متمادی روابط اقتصادی ما با عربستان صفر بود و بعد از توافقات دیپلماسی و دیپلماسی اقتصادی به ویژه در جریان دیدار رییس جمهور با بن سلمان در حاشیه اجلاس ریاض؛ امیدواریم تا پایان 1402 اولین هیئت اقتصادی مذاکراتشان آغاز شود و بتوانیم مسیر همکاری های غیر دولتی و دولتی را آغاز کنیم.

خاندوزی با بیان اینکه افزایش درآمدهای مالیاتی بخش مهمی از طریق پشتیبانی اطلاعات اقتصادی از مودیان جدید و فرارهای مالیاتی گذشته است، گفت: آنها سهم بسیار زیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاندوزی: آیین نامه موسسات تضمین برای تأمین مالی شرکت های تولیدی تصویب شد

خاندوزی: آیین نامه موسسات تضمین برای تأمین مالی شرکت های تولیدی تصویب شد