مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:302023-11-25سياسي

25 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه 19 رفع تصرف شد


شهردار منطقه 19 از آزادسازی 25 مورد ساخت و ساز غیر مجاز طی دو مرحله، در راستای صیانت از حقوق شهر و شهروندان در اراضی ناحیه سه این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه 19 با تأکید بر اهمیت حفاظت از اراضی در مقابل تصرف سودجویان اظهار کرد: در راستای اجرای دستور مقام قضایی طی دو مرحله 25 مورد ساخت وساز غیرمجاز سوله، چهار دیواری، و طبقات مازاد در اراضی ناحیه سه رفع خلاف و آزادسازی شد.

وی با اشاره به اینکه اغلب تصرفات به صورت غیر قانونی و بدون مجوز در اراضی متعلق به موقوفات و بی دفاع شهری با کاربری کشاورزی و فضای سبز انجام می شود بیان کرد: بی شک مشارکت شهروندان در تحقق شهری منظم و منسجم مطابق با قوانین شهرسازی، اجتناب ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز، مراتب را به شهرداری منطقه اطلاع دهند و ما را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

شهردار منطقه 19 خاطرنشان کرد: طی دو مرحله عملیات جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز حادث، 4 طبقه مازاد از ساختمان 9 طبقه به متراژ هزار متر مربع، 400 متر مربع چهار دیواری، 200 متر مربع سوله، 50 متر مربع داربست و پلیت کشی، 4 دهانه کرکره تجاری غیر قانونی، 7 واحد تجاری غیرمجاز به مساحت 600 مترمربع، 7 آلونک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه 19 رفع تصرف شد

25 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه 19 رفع تصرف شد