مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-13سياسي

حسینی: دولت یک هفته فرصت دارد با انجام اصلاحات، لایحه بودجه را تقدیم مجلس کند


معاون پارلمانی رییس جمهور درباره علل رد کلیات لایحه بودجه توسط مجلس گفت: بر اساس آیین نامه، دولت یک هفته فرصت دارد تا با انجام اصلاحاتی، این لایحه را تقدیم مجلس کند و امسال برای اولین بار بود که تغییراتی در آیین نامه داخلی مجلس صورت گرفت و قرار شد در دو .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در گفت و گو با خبرنگاران درباره علل رد کلیات لایحه بودجه توسط مجلس گفت: بر اساس آیین نامه، دولت یک هفته فرصت دارد تا با انجام اصلاحاتی، این لایحه را تقدیم مجلس کند و امسال برای اولین بار بود که تغییراتی در آیین نامه داخلی مجلس صورت گرفت و قرار شد در دو مرحله این بودجه تقدیم شود.

وی افزود: برخی از ایرادهای روز گذشته که نمایندگان مجلس مطرح کردند، ناظر به این امر بود که می گفتند، هزینه ها و مصارف چه می شود به عنوان نمونه درباره خرید گندم.

در حالی که قرار نبود در بخش اول تقدیم مجلس شود، قرار بود فقط سقف منابع و درآمدهای دولت بیان و سپس در مرحله دوم جداول و تقسیم اعتبارات به دستگاه ها و نهادهای مختلف مطرح شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: برخی ابهاماتی به عنوان نمونه، در خصوص بحث افزایش مالیات بود در حالی که دولت در این دو سال اخیر به سراغ فرار مالیاتی رفت یا شبهاتی که درباره بازنشستگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: دولت یک هفته فرصت دارد با انجام اصلاحات، لایحه بودجه را تقدیم مجلس کند

حسینی: دولت یک هفته فرصت دارد با انجام اصلاحات، لایحه بودجه را تقدیم مجلس کند