مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 09:102023-11-23سياسي

اتاق وضعیت خانواده و جمعیت در کرمانشاه تشکیل می شود


استاندار کرمانشاه از تشکیل و راه اندازی اتاق وضعیت خانواده و جمعیت در استان خبر داد و گفت: حدود 30 شاخص مرتبط با حوزه خانواده و جمعیت استان از طریق این اتاق ها رصد می شود.

- "اتاق وضعیت خانواده و جمعیت" در کرمانشاه تشکیل می شود ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از تشکیل و راه اندازی اتاق وضعیت خانواده و جمعیت در استان خبر داد و گفت: حدود 30 شاخص مرتبط با حوزه خانواده و جمعیت استان از طریق این اتاق ها رصد می شود.

محمدطیب صحرایی در نشست ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان عنوان کرد: موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری از اولویت ویژه ای برخوردار است و دستگاه ها باید حضوری فعال و جهادی در زمینه اجرای برنامه های این حوزه داشته باشند.

وی در ادامه از تشکیل اتاق وضعیت خانواده و جمعیت در استان خبر داد و گفت: این اتاق یک بستر کارشناسی مناسب برای کمک به تصمیم گیری و تصمیم سازی بهتر در حوزه خانواده و جوانی جمعیت و طرح های حمایتی این حوزه در استان است.

استاندار کرمانشاه گفت: حدود 30 شاخص مرتبط با حوزه خانواده و جمعیت استان از طریق این اتاق ها رصد می شود که از طریق آن می توان به آمارهای مقایسه ای در سطح استان کرمانشاه و کشور آگاهی پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق وضعیت خانواده و جمعیت در کرمانشاه تشکیل می شود

اتاق وضعیت خانواده و جمعیت در کرمانشاه تشکیل می شود