مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-09اقتصادي

5 مرحله طرح مقابله با قاچاق کالا در آبان ماه اجرا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای 5 مرحله طرح سراسری در راستای مقابله همه جانبه با پدیده قاچاق کالا گفت: - رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، از اجرای 5 مرحله طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا در آبان ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای 5 مرحله طرح سراسری در راستای مقابله همه جانبه با پدیده قاچاق کالا گفت: این طرح ها در حوزه های جمع آوری و توقیف خودرو های سواری موسوم به شوتی که در زمینه انتقال کالای قاچاق فعالیت می کنند و همچنین کالای گمرکی، دخانی، ترانزیتی و واپایش انبار ها و محل دپوی کالا و طرح تشدید مبارزه با احتکار و گران فروشی لاستیک خودرو های سبک و سنگین انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح ها 3 هزار و 169 پرونده در راستای مقابله و برخورد با سوداگران اقتصادی تشکیل شده است، بیان داشت: در این طرح ها 3 هزار و 35 دستگاه انواع خودروی سنگین و سبک توقیف شد.

رحیمی با اشاره به اینکه ارزش کالا های کشف و توقیف شده در طرح های آبان ماه بیش از یک هزار و 455 همت است، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ها از 888 انبار بازدید و 73 انبار به دلیل احتکار و نگهداری کالای قاچاق پلمب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 مرحله طرح مقابله با قاچاق کالا در آبان ماه اجرا شد

5 مرحله طرح مقابله با قاچاق کالا در آبان ماه اجرا شد