مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-25اجتماعي

هشدار زیست محیطی به واحدهای تولید روغن زیتون در رودبار


رییس اداره حفاظت محیط زیست رودبار با بیان اینکه واحدهای روغن کشی در شهرستان رودبار یک مرحله به دلیل عدم رعایت موارد زیست محیطی پلمب شدند، گفت: - واحدهای تولیدی با تعهد به این موضوع که اقدام به بهسازی واحد کنند با توجه به ملاحظاتی که در امر حمایت از تولید وجود دارد با تعهد محضری به مقام قضایی یک مرتبه فک پلمب شدند که در ادامه در صورت عدم تمکین مجددا اقدام می شود.

علی فرهی در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت پساب واحدهای تولید روغن زیتون در شهرستان رودبار، اظهار کرد: مانند سایر واحدهای تولیدی که واحدهای تولید روغن زیتون نیز از آنها مستثنی نیستند اداره حفاظت محیط زیست ملزم به رصد و پایش آلودگی های تخلیه شده از این صنایع به محیط پذیرنده مانند پساب ها است.

وی افزود: در همین راستا اداره حفاظت محیط زیست رودبار با پایش فعالیت این کارخانجات که دارای فعالیت فصلی هستند، اقدام به نمونه برداری از پساب خروجی آنها به محیط های پذیرنده کرده و پس از نمونه برداری پساب ها مورد آزمایش قرار می گیرند و پارامترهای آلاینده با مقادیر استانداردهای زیست محیطی مقایسه می شوند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست رودبار گفت: متعاقبا حسب وظیفه در صورتی که این پساب ها در سطح استاندارد تخلیه به محیط پذیرنده نباشند با صدور اخطاریه واحدها ملزم به بهسازی شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار زیست محیطی به واحدهای تولید روغن زیتون در رودبار

هشدار زیست محیطی به واحدهای تولید روغن زیتون در رودبار