مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-01سياسي

امام جمعه اهواز: مردم غزه با سلاح ایمان در برابر زورگویی ایستادند


مردم غزه نشان دادند که با تکیه بر خدا و ایمان، تمام ناشدنی ها شدنی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، مردم مظلوم غزه پیروز هستند.

اسراییل بنا داشت حماس و این مردم مظلوم را از بین ببرد و جمعیت فلسطین را بین 16 کشور تقسیم کنند اما هیچ کدام از توطئه های آنها عملیاتی نشد.

وی افزود: یک روزی تنها سلاح مردم فلسطین، سنگ بود ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی با سلاح جنگی به جنگ با رژیم صهیونیستی می روند.

وقتی ملتی همچون غزه پای ایمان و اراده خود باشند، خداوند متعال آنها را یاری می کند.

امام جمعه اهواز گفت: مردم غزه نشان دادند که با تکیه بر خدا و ایمان مردم، تمام ناشدنی ها شدنی خواهد شد و امروز فکر، اندیشه و فرهنگ بسیج به دنیا صادر شده است و همه ملت ها در برابر زورگویی ایستادگی می کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در عین حال سبک زندگی اسلامی را یکی از مطالبات جدی رهبری عنوان کرد و گفت: در سال های اخیر از سبک زندگی اسلامی فاصله گرفته ایم و سبک زندگی غربی را جایگزین کرده ایم.

امام جمعه اهواز همچنین با تاکید بر اهمیت فرزندآوری گفت: بسیاری از زوج های جوان ما در بحث فرزندآوری، مشکلات اقتصادی را بهانه می کنند ولی تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهواز: مردم غزه با سلاح ایمان در برابر زورگویی ایستادند

امام جمعه اهواز: مردم غزه با سلاح ایمان در برابر زورگویی ایستادند